Dlaczego warto prowadzić blog?

Wpisy na blogu to krótka informacja na temat działania firmy lub nowości w ofercie. Często publikowane są również porady związane z działaniem firmy.

Wiele klientów, przed dokonaniem zakupu, czerpie wiedzę na temat danego produktu lub usługi właśnie z internetu. Właśnie na jej podstawie dokonuje decyzji co i gdzie kupić. Wiedza, którą się dzieli firma nie rzadko pozwala rozwiać wątpliwości klienta co do kompetencji firmy czy jakości świadczonych usług czy produktów. Dlatego wpisy są idealnym miejscem do zaprezentowania najnowszej oferty albo filozofii, jaką kieruje się marka.

Blog pozwala opowiedzieć historie z działania firmy. Jeśli posty będą wystarczająco ciekawe jest wysokie prawdopodobieństwo zapadnięcia w pamięć użytkownika, dzięki czemu czytelnik bardzo szybko może się przerodzić w klienta.

Ważnym aspektem prowadzenia bloga jest fakt, że publikowanie treści robi z Ciebie eksperta w swojej dziedzinie. Publikując rozwiązania popularnych problemów firma buduje zaufanie wśród klientów i poprawia jej wiarygodność.

Niczym nowym jest fakt, że Google lubi świeże treści. Dodatkowo, lepiej pozycjonowane są strony częściej aktualizowane, od tych które rzadko zmieniają swoje treści. Zwiększając ilość wpisów budowana jest również sieć linków na stronie co, daje sygnał wyszukiwarce, że serwis rozwija się i jest aktualny. Dużo postów na blogu sprawia, że na stronie internetowej znajduje się więcej fraz do indeksowania przez Google, dzięki czemu szansa na lepszą pozycję jest większa.

Aktualności PWR Racing Team

Blog to jedno z najlepszych miejsc na promowanie swoich usług czy produktów. Nie tylko pozwala wyzwolić interakcję pomiędzy firmą a klientem, ale również może w niekonwencjonalny sposób zachęcić do zakupu, poprzez ciekawe przedstawienie produktu. Komentarze pod publikacjam pozwalają również na rozwianie wątpliwości klientów lub ukierunkowanie ich w stronę konkretnego rozwiązania. Ponad to dzięki wysłuchaniu opinii klientów łatwiej jest zbadać wymagania co do usługi czy produktu.

Treści z bloga są idealne do publikacji w socialmedia, w końcu nic nie tworzy takiego zaufania jak stałe grono fanów. Wpisy na blogu to najprostsza forma budowania odpowiednio ukierunkowanej grupy odbiorców, którzy mogą okazać się klientami. Udostępnienia wpisów, przez czytelników, to darmowa, a zarazem bardzo efektywna reklama, która zwiększy ruch na stronie.

Blog to jedno z najtańszych i najbardziej efektywnych narzędzi do promocji strony internetowej. Zwiększa ilość wyświetleń i linków na witrynie, a więc poprawia pozycję w wyszukiwarce Google. Dla klienta blog może okazać się potwierdzeniem autentyczności firmy czy jej kompetencji. Ponad to wpisy stanowią idealny content na socialmedia, dzięki któremu zbudujesz szersze grono odbiorców swojego produktu czy usług.

Mamy więcej świetnych treści!
 
Apple Glass - smart okulary
Scroll to Top